środa, 8 lutego 2012

Zasypało mnie pudełkami

I to nie byle jakimi! Bo takimi niespodziewanie eksplodującymi. Ogarnęła mnie mania tworzenia tych cudnych pudełek, im mniejsze, tym bardziej podoba mi się praca nam nimi. Uważam, że to naprawdę uroczy prezent dla każdego, niezależnie od płci, wieku i upodobań (o, i tu wpadł mi pomysł na następne pudełeczko! :D). Podejrzewam jednak, że podświadomie próbuję odwlec chwilę, kiedy zasiądę przy moim sypiącym się biurku do pracy nad zaproszeniami ślubnymi. Oby dopisała wena i obym zbyt dużo czasu nie traciła na szukaniu materiałów w moim pokoju-Pracowni :) Ale koniec odwlekania! W tym tygodniu zaprezentuję wzory zaproszeń ślubnych.
Dzisiaj (nareszcie!) rozpoczęła się moja współpraca z Natajką, która tworzy apetyczną biżuterię, dostępną już w sklepie internetowym Pracowni. Liczę, że i Wam spodobają się ta maleńka i smacznie wyglądająca biżuteria! :)


4 komentarze:

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza! :)