wtorek, 13 grudnia 2011

Kilka zmian...

W końcu mogę ogłosić to oficjalnie... Blog zmienił swoją nazwę, ponieważ działalność rozpoczęła moja Pracownia Plastyczna ART WITH HEART wraz ze sklepem internetowym (www.artwithheart.pl). Serdecznie zapraszam do zakupów, a także do składania zamówień indywidualnych. Legniczanie moje prace mogą znaleźć w sklepie Kikimora przy ul. Chojnowskiej 8. Polecam! :)

Mam nadzieję, że znajdę czas na zaprezentowanie na łamach bloga moich prac. Mam jeszcze kilka pomysłów dotyczących działalności bloga, ale to wszystko na spokojnie zorganizuję po Świętach. Póki co w Pracowni panuje bałagan i chaos... oczywiście twórczy. A poniżej mój pierwszy zestaw na pamiątkę Chrztu dla dziewczynki...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza! :)