środa, 12 lutego 2014

Słodkie kartki z podtekstem i mała niespodzianka

Dzisiaj mam dla Was coś punch art'owego. Zbliżają się Walentynki, więc musi być coś słodkiego, miłosnego - z podtekstem. I są - kartki walentynkowe z myszką i ptaszkiem (zna ktoś mój ulubiony dowcip o myszce i ptaszku?). W zeszłym roku robiłam kartki walentynkowe z kuponami. W tym roku chętnie dzielę się z w Wami stempelkami do wydruku do skompletowania kuponów walentynkowych dla Waszych drugich połówek (na dole posta), które pomógł zrobić mi najwspanialszy Grafik na świecie z Art of mind.
Pozdrawiam,
Joaśka


























10 komentarzy:

  1. Fantastyczne, niesamowicie pomysłowe i pięknie skomponowane! Za kupony dziękuję, a dowcip chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dowcipu nie znam :) Karteczki słodkie i przeurocze! A kupony świetne. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję... na pewno wykorzystam :) Super są!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super :) Te Walentynki wyglądają całkiem niewinnie, ale jeżeli chodzi mi po głowie ten sam kawał, to dobry podtekst też tu widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, pomysłowe i dopracowane kartki i zabawne digi :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezwykle pomysłowe i zabawne

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne !!! bardzo mi się podobają !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się powtarzam ale nic na to nie poradzę, że każda Twoja praca mnie fascynuje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza! :)