niedziela, 26 lipca 2015

Doborowe towarzystwo: Czerwony Kapturek, Królewna Śnieżka i Alicja w Krainie Czarów

Czołem!
Przybiegam dzisiaj z nowymi kartkami. Oczywiście schemat kartek ten sam, ale za to z nietypowymi postaciami w roli głównej, a mianowicie: Czerwonym Kapturkiem, Królewną Śnieżką i Alicją w Krainie Czarów. Wzór dziewczynki wykonałam kilka miesięcy temu (chociaż post z bloga zniknął w tajemniczych okolicznościach!), dodałam kolorystykę i drobne elementy, które upodobniły dziewczynkę do bohaterek baśni i bajki.
I mam jeszcze dla Was informację... Szykuję niespodziankę. Zajrzyjcie koniecznie jutro na mojego bloga i dajcie znać, czy spodobał się Wam mój pomysł.
Pozdrawiam,
Joaśka

PS Kto zgadnie, z jakiego wykrojnika podebrałam ręce bajkowych postaci? ;)




8 komentarzy:

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza! :)