Tydzień przygotowań i dwa dni weekendowego stoiska na pasażu hipermarketu Auchan w Legnicy. Ufff, już po wszystkim. Oglądając zdjęcia można naprawdę dostać oczopląsu. Jestem zadowolona zarówno z wyglądu mojego "tyci-tyci" stoiska, jak i promocji Pracowni. Mam nadzieję, że jeszcze przez jakiś czas będę odczuwać tego skutki i, że dzięki tej prezentacji zdobyłam nowych Klientów. Takie stoisko jest również okazją do zdobycia doświadczenia w tego rodzaju przedsięwzięciach - mam już listę błędów i nowych pomysłów przy organizacji stoiska. I oczywiście bezpośredni kontakt z Klientem również jest interesującym doświadczeniem ;)
Oj, pobuszowałabym w Twoim stoisku! Niewielkie, ale fajnie urządzone, no i przede wszystkim piękne rzeczy na nim! Gratuluję takiej promocji, niech przyniesie długofalowe skutki :)
OdpowiedzUsuńZdecydowanie można było dostać oczopląsu :)
Usuń