wtorek, 25 czerwca 2013

W gaju oliwnym

Wiem, wiem, męczę Was sówkami... Ale w tym zestawieniu kolorów wyglądają miliooon razy ładniej! :) Jestem zachwycona kolekcją UHK Gaj oliwny... Delikatne błękity, kremy, beże - mniam! Żałuję, że kupiłam tylko jeden zestaw... Pociachałam i już się skończył. A  przy okazji, z kim zobaczę się na III Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych we Wrocławiu? Już się nie mogę doczekać, odkładam pieniądze na zakupowe szaleństwo i zacieram ręce na warsztaty kartkowe u Enczy! :)
Pozdrawiam,
Joaśka


10 komentarzy:

  1. przepięknie u Ciebie! oderwać się nie mogę:) a wszystkie miśki, sówki i inne zwierzaczki przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie tu u Ciebie! Pozazdrości talentu! Cudne prace wychodzą spod Twoich dłoni!
    Pozdrawiam ciepło,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  3. Симпатичные совята)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę warsztatów u Enczy!!!!
    Kartka cudna. I ja mam chrapkę na te papiery.
    Do tej pory pociachałam hot&cold :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sa pzresliczne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sówkowa para-nigdy nie mam ich dość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna praca :) też strasznie mi się podobają te papiery, nie mogę się doczekać, aż je kupię :)
    i ja prawie na pewno będę na DLWC :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku jakie słodkie sóweczki ! Zakochałam się :) Ja właśnie jestem na etapie opracowywania własnej sowy :) Nie chcę być posądzona o zgapianie dlatego troszkę mi z tym schodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak tu nie lubić sówek w takim wydaniu? ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza! :)